Header Ads

Τι αλλάζει στις νέες Facebook Σελίδες για χρήστες και διαχειριστές;

Το Facebook βρίσκεται στις καλές του! Αν και άργησε ένα χρόνο για να μας αποκαλύψει την προηγούμενη εβδομάδα πως η αρχική σελίδα του αλλάζει εμφάνιση, πολύ γρήγορα μαθαίνουμε πως οι Facebook Σελίδες δέχονται επίσης νέο σχεδιασμό! Λέτε να φταίει το γεγονός πως το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο έκλεισε φέτος τα 10 χρόνια ύπαρξης και είπε να προχωρήσει (επιτέλους) σε νέες αλλαγές; Μπορεί.

old facebook pages
Το τωρινό design των Facebook Σελίδων

new facebook pages 2014
 Το νέο design των Facebook Σελίδων
Ιδού λοιπόν το νέο design των Facebook Σελίδων (2η εικόνα), το οποίο ήδη ξεκίνησε να γίνεται διαθέσιμο σε όλες τις σελίδες και σύντομα θα έχει κάνει την εμφάνιση του παντού. Στην 1η εικόνα μπορείτε να δείτε και το τωρινό design της ίδιας σελίδας.
Εκ πρώτης όψεως, από την πλευρά των χρηστών, η εμφανέστερη διαφορά βρίσκεται στη διανομή του περιεχομένου και των πληροφοριών της σελίδας. Τέλος στις δημοσιεύσεις στα αριστερά και στα δεξιά της οθόνης! Πλέον, όλες οι δημοσιεύσεις θα βρίσκονται μονάχα στο δεξί μέρος της οθόνης, η μία κάτω από την άλλη, και στα αριστερά θα υπάρχουν οι πληροφορίες της σελίδας, το πλαίσιο για αποστολή προσκλήσεων για like προς τους φίλους του χρήστη, οι φωτογραφίες και τα βίντεο.
Από την πλευρά των διαχειριστών έχει περισσότερο ενδιαφέρον το νέο design. Ο πίνακας ελέγχου στο πάνω μέρος φαίνεται πως έχει μετατραπεί σε μία σειρά από επιλογές όπως «Σελίδα», «Δραστηριότητα», «Insights», «Ρυθμίσεις», «Build Audience» και  «Βοήθεια». Δε βλέπω κάπου να υπάρχει το μεγάλο πλαίσιο με τις πολλές επιλογές. Βέβαια, υπάρχουν κάποιες επιλογές δεξιά από την εικόνα εξώφυλλο της Facebook Σελίδας, με πληροφορίες για κάποια εβδομαδιαία στατιστικά της Σελίδας, καθώς και αδιάβαστες ειδοποιήσεις. Τα πλαίσια (tabs) δε γνωρίζουμε ακόμη τι απέγιναν και αν θα είναι διαθέσιμα στο νέο design.

new facebook pages to watch

Τέλος, με το νέο design δίνεται σε όλους τους διαχειριστές Facebook Σελίδων η νέα λειτουργία «Pages to Watch», μέσω της οποίας οι διαχειριστές των σελίδων μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση άλλων ανταγωνιστικών σελίδων, όπως π.χ. τα συνολικά likes, τα νέα likes, τον αριθμό των δημοσιεύσεων και το συνολικό engagement. Επίσης, θα μπορούν να βλέπουν κάθε βδομάδα τις καλύτερες δημοσιεύσεις (από άποψη engagement) των ανταγωνιστικών σελίδων.



Πηγή: digitallife.gr