Header Ads

Με υπεύθυνη δήλωση …εντοπίστηκε ο άραβας επενδυτής του E-TV!


http://www.typologies.gr/wp-content/uploads/2013/11/E-LOGO_new_print.jpgΣε μια υπεύθυνη δήλωση του Σεραφείμ Φυντανίδη για το πρόσωπο του ιδιοκτήτη του E-TV, Doctor Khaled Hamvi, περιορίστηκε το ΕΣΡ για να εγκρίνει τη μεταβίβαση του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού 902 TV από το ΚΚΕ στην “A-Horizon Media Ltd, μέτοχος της οποίας είναι η “Nalotia Ventures LTD” ( Doctor Khaled  Hamvi 94%, Σεραφείμ Φυντανίδης 1%, άλλα πρόσωπα 4%).  Η “Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ” πουλήθηκε αντί τιμήματος 3,7 εκατ. ευρώ  πλην όμως παρά την έρευνα των 8 μηνών που έκανε το ΕΣΡ με το κλιμάκιο των ειδικών επιστημόνων δεν κατέληξε στο αν ο επιχειρηματίας  διαθέτει τα απαιτούμενα κεφάλαια για τη μεταβίβαση. Το ΕΣΡ, με το επιχείρημα πως τα κεφάλαια του επενδυτή έχουν αποκτηθεί στην αλλοδαπή, δηλώνει πως δεν είναι υποχρεωμένο να ελέγξει τα μέσα χρηματοδότησης της αγοραπωλησίας.  Για το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν ζητήθηκαν άλλα στοιχεία πλην  της  υπεύθυνης δήλωσης του Σ. Φυντανίδη,  και η έρευνα που ακολούθησε έγινε με αναζήτηση στο Internet δεν είχε αποτέλεσμα.  ”Όποιος έχει κάνει τη δήλωση έχει την ευθύνη” ήταν η δήλ,ωση του προέδρου του ΕΣΡ, Ι. Λασκαρίδη, ο οποίος υποστήριξε “δεν έχω λογο να ρωτήσω να ρωτήσω αν είχε μητρώο (σ.σ. ο ιδιοκτήτης),  έχω υποχρεώση να προσδιορίσω το φυσικό πρόσωπο”.

Με αυτά τα δεδομένα το συμβούλιο από την περασμένη Δευτέρα ενέκρινε την πώληση της “Ραδιοτηλεοπτικής” και επί της ουσίας του δικαιώματος εκπομπής σε δημόσια συχνότητα, με μόνη διαφωνία εκείνη της αντιπροέδρου της Αρχής, Λίνας Αλεξίου, η οποία ως τώρα δεν ακόμη τοποθετηθεί.  Με την απόφαση  αυτή και ενώ δεν έχει ζητηθεί η συνδρομή άλλων υπηρεσιών του κράτους, η Ραδιοτηλεοπτική Αρχή επιτρέπει επί της ουσίας την πώληση ενός σταθμού εθνικής εμβέλειας σε ένα υπήκοο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, με μόνη εγγύηση την υπεύθυνη δήλωση ενός στελέχους της  εταιρείας. Το ΕΣΡ δεν έχει ακόμη απαντήσει για τη διαδρομή του χρήματος στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Τυπολογίες